tisdag 3 maj 2011

Veckans planer än så länge.


HalliHallå.

Klicka på bilden ovan om ni inte ser vad allt står. (veckans planer)
idag har jag varit allmänt seg & trött, börjat bli förkyld också. (sad face)


Svar;
Finns så mycket som faktiskt gör mig lycklig, men det som gör mig lyckligast är att se mina nära/kära må bra, så om dom är lyckliga blir jag det med.
Men mer utförligt, att vara med mina vänner & pojkvän gör mig väldigt lycklig (oftast), men även leka med mina syskon är en stor glädje spridare.
blir lycklig när jag kan snacka med min pappa i flera timmar om bara allt o ingenting.
och jag bara ÄLSKAR att bli överraskad, det gör mig ofta väldigt lycklig. (om det är nått gulligt)

var med och fråga mig något, så svarar jag så bra jag kan.
aja

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar