måndag 9 maj 2011

trött på all skit nu. jag lessnar ur

Varför ska man lägga ner tid på att försöka få dig att fatta?
varför ska jag förlåta dig när du beter dig som ett svin ?
Och varför ska jag finnas där när du knappt kommer ihåg vem jag är!?

Du säger att det allt löser sig, men inte tänkt att fixa dig själv först?
börjar bli jävligt less på att det alltid är jag som ska vika ner mig & alltid jag som ska säga förlåt fast jag kanske är den som gjort rätt!
nu får du faktiskt mogna lite själv. Du klagar hit & dit om olika saker men jag säger bara; kolla dig i spegeln så ser du det verkliga problemet!!
tycker du att jag förtjänar all denna skit ? seriöst, så jävla trött på allt detta nu!
om ett år är jag 18 då kan ingen stoppa mig för något, jag kommer göra allt jag vill för att jag äger mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar