måndag 16 maj 2011

En som får mitt hjärta att le.


Detta inlägg vill jag göra om min kära vän Johanna Gunne.

Hon är en sådan vän man absolut inte vill mista, en sån äkta ängel alla borde få ha i sina liv.
hon är en glad tjej som verkligen får en att le när man är så mest nere, hon är den som verkligen förstår en när man är förvirrad & vilsen i själen. Johanna är En stor glädjekälla som man bara inte kan få för mycket av, man vill bara ha mer (eller jag iaf). Så, gumman bäst för dig att vi aldrig skiljs åt för vart skulle jag ta vägen utan dig!?
Det finns så otroligt mycket mer jag skulle vilja få ur mig om dig men det går inte när man vill det, så du får förstå vart jag vill komma med detta.
jag älskar dig Otroligt mycket vännen min! glöm aldrig det <3

2 kommentarer:

  1. Gumman, herregud.. det går verkligen inte att hålla tårarna tillbaka när man läser detta. Du betyder så otroligt mycket för mig Emm och jag kommer alltid finnas för dig, alltid. Hur du än mår så älskar jag dig. du är bäst, mer kan jag inte skriva just nu <3

    SvaraRadera
  2. Känner att jag vill ge tillbaka för alla gånger du ler mot mig. för det kan göra vilken mulen dag hur solig som helst.
    Jag kommer ALLTID att finnas för dig gumman, i ur & skur! <3

    SvaraRadera