måndag 23 maj 2011

Test.


Tog detta test från en annan blogg.

1. Är du singel?: Nej!

2. Är du lycklig?: ja.

3. Är du uttråkad?: just nu ja, Pluggat i några timmar nu. -.-

4. Är du ledsen?: Nej, inte vad jag vet iaf?

5. Är du italienare?: haha nej, men önskade väl nästan man va de

6. Är du cool?: haha dum fråga, mitt andra namn är ju cool!?

7. Är du från Irland?: nej inte det heller vaaaaaa.

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: aldrig vart det, men min pappa är gift med Kattis.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Tror att man kan känna av lite ja, men man kan inte bli riktigt kär tror jag inte.

2. Har du någon gång blivit sårad?: ja klart jag har men gäller att fortsätta leva för de.

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: ja.

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: ja det tror jag väl.

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: haha ja! xD
6. Har du haft en hemlig beundrare?: hm, ingen jag vet om så, kanske iom att d heter "hemlig" beundrare.
7. Är du kär?: Ja, Och inte lite heller. :D

8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Ja det vill jag.
TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller facebook?: Facebook! ;o
2. Hår eller ögon?: Ögon!!

3. Katter eller hundar?: båda ;s

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Ni vet vilka ni är ni som är bäst, & ni andra vet om att ni är bra vänner. så inge mer med de.

5. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca-Cola ffs! :o

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: ojj, älskar båda, men varför inte vara ute först & sedan komma hem & ha romantiskt ? ;)

7. Pengar eller lycka?: Lycka, men dingstoN för att göra olika saker så att man kan bli lycklig är pengar ett bra komplement.

8. Dag eller natt?: DAG OCH NATT! :D

9. Msn eller mobil?: både och faktiskt

TIO*HAR DU NÅGONSIN*

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?: hmm, inte vad jag kommer ihåg, (antagligen förträngt det)

2. Brutit nåt?: ja, tummen.

3. Gjort nåt du ångrar?: vem gör inte? -.-

4. Hoppat Bungee Jump?: nej men innan jag dör så SKA jag ha gjort de.

5. Ljugit för någon du tycker om?: antagligen, men alla lögner är inte negativt laddade, finns ju vitlögn.

6. Ätit en hel tårta?: äter inte tårta. ;s

7. Gjort bort dig offentligt?: haha, så fort ja går utanför dörren? nej men ja det har jag .

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: ja,

9. Gråtit när ett husdjur dog?: min katt lever så nej.

10. Velat försvinna?: ja, det vill väl alla någon gång.
SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Simon (bror)

2. Telefonsamtalet du fick: Marre ! :D

3. Personen du var med: Sjunaf

4. Roligaste grejen som hänt: jadu, snackat med gamla kompisar.

5. Personen du smsade: Alexander <3

6. Personen du tänkte på: Alexander, vem annars? xD

7. Du skrev till på myspace: (pass)

8. Du kommenterade: min kompis när han sa att hans mamma var ful

9. Du tillbringade natten med: Alexander !

10. Du kramade: Sjunaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar