måndag 9 maj 2011

Rhodos om 16dagar, varför inte nu!?

när jag tänker efter så blir allt så klart.
folk i min närhet säger, "stressa inte emm" nehee men det roliga med det är att dom som oftast säger det är dom som stressar mig mest.
sen finns det ju dom som säger, " Gör som du vill, gör det du tycker känns bäst" jaha men när jag väl gör det då? du blir det ett jävla liv! så trött på all skit jag får för saker jag inte ens borde få det för.
Trött på folk som tror att som är så överlägsna, är ni så rädda, att ni alltid måste vara bäst eller göra narr av vad andra gör för att ni inte får vara sämre än någon?

Trött på folks kvinnosyn, "tjejer är svagare, tjejer är sämre, blablabla" håll käften säger jag bara!!

om 16dagar drar jag till Rhodos, ska bli skönt som fan att försvinna från allt detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar