måndag 2 maj 2011

det står tönt i pannan på dig...


HalliHallå.

Japp det står bokstavligt talat "tönt!" i pannan på mig.
jag har känt mig så där ur less & alldeles fjollig idag så efter att min pojkvän åkte hem idag så har jag fjollat mig extra mycket, som ni kan se på bilden (y) även trippat runt i huset med hans röda tröja som han lämnade kvar (a) bara jag som älskar att ha på mig min killes tröjor?
Trött & redan skoltrött efter bara första dagen, då har lärarna lyckats kan jag säga er.
Kika gärna in på min kära vän Hallgrens blogg; http://www.ftherex.se
aja

puss<3

2 kommentarer:

  1. Emm din tönt! du är ju nästan värre än mig asså shiit :O
    Du är skoltrött för du taggar till Moracupen i knooow :D <3

    SvaraRadera
  2. haha nej lucas, du är värre än alla! :) <3
    klart! ;o

    SvaraRadera