onsdag 11 maj 2011

Can't you see, it's just a fantasy.


HalliHallå.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än haft en hel okej skoldag & sedan gått hem.
Ska ut med Sjunaf en liten sväng snart tror jag för att kanske gå till vasaliden (fotboll's plan) och se när min bror Erik har match.

Huvudet snurrar & vill bara försvinna ett tag, känner att alla är sura/griniga & allmänt stressade hela j*vla tiden. Orkar inte lyssna till eran skit! ta det någon gång men inte när jag är med för jag mår bra nu & vill göra det.
Can't you see, it's just a fantasy...

På fredag blir det Begravning kl: 13.00 i Orsa för min mamma's moster Lena (Nenne) R.I.P! <3
Efter det blir det hem & invänta min kärlek som ska sova hos mig & vi ska bara mysa & ta hand om varandra med massa film & annat myspys! För Alexander är verkligen bästa killen jag vet!
Jag älskar dig din pajas, fast att du "spottar tuggummi på mig" ;)
aja

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar