torsdag 19 maj 2011

Alexander Johansson!


Alexander Johansson i mina ögon så är du bland det bästa som hänt mig.
Du är en otroligt lugn & omtänksam person som bara vill väl (vad jag vet iaf)
Svårt att skriva hur mycket som helst om dig Älskling mer än att du är en underbar Pojkvän som alltid finns där för mig om jag skulle behöva det & hoppas att du vet att jag absolut finns för dig med vilken tid på dygnet som helst.

Du är med mig i tankarna hela tiden & jag saknar dig nästan innan vi skiljs åt, för i mina ögon så är du en otroligt stark människa & glädjekälla. Vill inte mista dig för allt i världen!
Kommer aldrig glömma första gången du var hos mig & våran första kyss, allt kändes så himla magiskt, Det är lika pirrigt varje gång jag ser dig & varje gång jag får ett sms så hoppas jag att det är från dig.

Den 8/12-10 så vart det vi älskling, & snart har det varit så ett halv år, tiden bara springer förbi & vi med den. Jag älskar dig Otroligt mycket Alexander & jag hoppas att du vet det, för jag kommer inte sluta med det. Du är Kärlek Snutte.
Pussar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar