söndag 27 mars 2011

känslosam? ;s


HalliHallå.

idag har jag tillägnat åt att plocka ut allt från mitt rum & slänga massa skit.
för jag ska tapetsera om & göra lite skillnad tänkte jag.
kommer kanske ut någon bild på rummet sen när jag är klar med det,men lovar inget.
Ont i huvudet,trött,ledsen,arg,glad,lycklig & förbannat kär!
Snart 4månader med min stora kärlek, kan knappt tro det. men ÄLSKAR DET!

40dagar kvar tills Buster cup & min bästa killkompis Lucas kommer till mora, fan va jag längtar fast att du gör mig besviken då & då så vet jag att du aldrig lämnar mig & det gör att jag älskar dig vännen!<3
uppdaterar er mer imorgon.
aja

puss<3

2 kommentarer:

  1. Lägg ut en bild på rummet! vore kul o se^^
    Längtar som fan till cupen också Emm, mest av allt just nu! Jag måste skärpa mig mer så du inte blir besviken, älskar dig med!<33

    SvaraRadera
  2. japp, jag får ta & göra det sen när allt är klart :)
    bra det Lucas! <3

    SvaraRadera