fredag 18 mars 2011

HalliHallå.

sitter & väntar på att maten ska bli klar medan jag sneglar på min sovande pojkvän (som vanligt sover han) Men det är väl tacken efter att ha saknat han i en vecka lixom första han gör när han kommer är att lägga sig på min säng & somna.. men vafan har ju datorn så ska väl inte klaga.
som sagt mat snart & efter det blir det hem till min underbara mormor för att fira henne med massa fika. 71år, shit & jag börjar få 30års kris redan, hur ska detta sluta!?
uppdaterar väl er senare & kanske med någon bild.
aja

puss<3

5 kommentarer:

  1. Hahah det låter bra att du ersätter din pojkvän med datorn ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, håller med Johanna! ;) Du får hälsa grattis till din mormor :D Saknar dig Emm! <3

    SvaraRadera
  3. haha fast det blev inte så bra :// haha

    SvaraRadera
  4. Vafasen Emm du ska inte oroa dig för nån 30års kris. Jag som börjar oroa mig att du blir tonåring snart?:o <3

    SvaraRadera
  5. J: haha men vad ska jag göra så? ;o xD

    M:haha, hon tackade så mycket :)Saknar dig med!<3

    Z: haha ajdå :/

    L:hahah kul lucas -.- <3

    SvaraRadera