söndag 13 mars 2011


HalliHallå.

japp äntligen har min bror fixat den stationära datorn så att jag kan fixa mer med bilder & liknande. tänkte visa mer outfits & så nu iom att någon skrev att den ville veta mer om det så jag tänkte varför inte. dock kommer jag inte lägga upp det så ofta tror jag men men vi får se.
så slänger upp en bild på gårdagens Outfit iom att jag inte hann igår.

Mörka jeans leggins från jc.
Vitt linne från jc.
grå överdrags tröja med stor huva från H&M.
armband från H&M.

helgen har varit riktigt bra faktiskt,
Fredag: Älsklingen & träffa hans syster för första gången vilket var jätte trevligt.
Lördag: hem till Mora för att göra sig ordning inför melodifestivals finals tittande med jullan & sjunaf + att vi hade gäster hemma. Lite senare så mötte vi upp Johanna för en sväng till mig igen.
Söndag: Chilla med familjen & en gång tur med Sjunaf.

imorgon blir det tillbaka till Skolan igen, tyvärr.
uppdaterar er mer imorgon.
aja

puss<3

2 kommentarer:

  1. Härlig outfit Emm:) kanske ska skaffa såna kläder då:> skulle vilja se din min om du såg mig komma i de i mora nån gång XD låter som en grym helg:) ledsen att jag inte hann snacka i lördags:-/
    <33

    SvaraRadera