lördag 19 mars 2011


HalliHallå.

Älsklingen blev kvar över natten, det var väl mysigt som vanligt.
Dock har han hostat hela natten så blev inte mycket sömn gör mig men han är söt när han sover och inte hostar så fick trösta mig med att kolla på honom.
han drog till Orsa 12 för att kolla på sitt lag när dom spelade sista matchen, ingen aning om hur det gick men hoppas väl att Digers vann, för hans skull.

Ibland känner man att man inte räcker till, man vet att man skulle kunna göra så mycket mer. men vad? jag vet bara att jag inte kan falla tillbaka nu för då kommer jag inte upp. Ibland vill jag bara åstadkomma mer än jag gör, vill inte slösa bort mer tid på ingenting. vill uppleva saker i mitt liv, mer än jag gör idag...

Ikväll blir det ut & käka med mina underbara vänner som jag saknar väldigt mycket!
måste så även tacka Johanna för att hon är den hon är!
jag känner mig så otroligt lycklig i din närvaro, det är hemma!
jag älskar dig vännen, du är bäst!<3
aja

puss<3

2 kommentarer: