torsdag 17 mars 2011

HalliHallå.

Japp ännu mer nytt faller in i bloggen & kommer fortsätta fixa med den mer.
för er som kanske inte ser det nya eller så, kolla bordern under min header så ser ni olika sidor i bloggen ni kan besöka t.ex skönhets tips & intressanta bloggar jag läser.

Just nu sitter jag i en liten datasal mellan bildsalarna & uppdaterar er få som läser & kommenterar, men fy skam för den som klagar så det är bara för mig att fortsätta skriva.
om ca, 10min börjar min långa bildlektion som slutar 15.40. Segt men bara att bita ihop!
vårt projekt som vi jobbar med nu är gipsmasker som vi ska göra djurliknelser av, dock vet jag inte vad jag ska välja, men blir kanske något jag hittar på själv för det fick jag tydligen med.
men nu blir det fixa kaffe & börja jobba men uppdaterar er kanske mer ikväll.
aja

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar