lördag 26 mars 2011


HalliHallå.

Japp det vart upp tidigt i morse för att sätta sig på tåget mot Falun trodde vi men blev till borlänge & buss därifrån till falun där vi strosade runt lite & träffade Jonna's kusin Jonas ett tag sen bussen tillbaka till borlänge för att gå runt på kupolen. mycket skoj & skratt! säger bara ser ni blåjackan så SPRING!
Innan vi hoppade på tåget för en hemfärd så köpte vi glass (y)
Och jag tog en liten promenad på Jonna's glass, trevligt sådär.
kul som fan har jag haft med dig Jonna, tack jag älskar dig! <3

varför spar man på saker/personer som bara gör en ledsen?
varför låter man en själv bli sårad om & om igen ?
livet blir inte som man tänkt sig, det blir det aldrig..
Men jag har tur som har min pojkvän so jag älskar så otroligt mycket!
För han sviker mig inte när jag behöver han, visst han kan somna ofta och så men annars så finns han ALLTID där, det är vad kärlek är, tillit!
så detta är nog bästa bilden på oss två, det blir inte bättre än såhär för vi är redan bäst!
aja

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar