fredag 11 februari 2011

HalliHallå.

idag är det lite bättre i förkylningen men fortfarande lite jobbigt
tar 12bussen till stan för att min klipptid börjar då, ska som sagt i tidigare inlägg färga håret & klippa mig idag.
senare ska jag väl vara med Sjunaf,Alexander & Jullan tror jag, om allting blir som i mitt huvud.
vill även tipsa er om en väldigt bra blogg som min vän Johanna äger,
http://johannagunne.blogg.se
ja sen vill jag även säga att jag saknar Lucas väldigt mycket, men det är nog på bättrings vägen det med, älskar dig vännen!
uppdaterar er senare (y)

aja

puss<3

1 kommentar:

  1. Jag saknar dig med Emm, du finns där hos mig i mitt huvud varje dag.
    Klart de är på bättringsvägen jag kommer ju snart till dig! :D pirrigt som fan:$
    Jag älskar dig med Emm!<33

    SvaraRadera