måndag 7 februari 2011


HalliHallå.

japp sitter i skolan just nu, var nyss & käkade lunch faktiskt rätt mycket *stolt*
Lucas kan intyga om det.
Johanna ska vara min rådgivare & bollplank.

jag ska ändra matvanor & försöka använda mer av min energi åt rätt saker.
så ska ta tag i mitt liv mer.

idag slutar jag 15.15 & tar halv bussen ner till stan för att gå till onoff & fråga något, haha.
sedan lämna tillbaka en film som jag,Alex & Sjunaf såg på igår skojar inte när jag säger det men jag grät!
filmen heter med svenskt namn : vänner för livet.

sedan vill jag tipsa om en bok till er som är intresserade att läsa en stark tankeställare till bok så : jag älskar den pojken författare:bosse löthen
riktigt bra bok måste jag säga faktiskt jag som verkligen inte gillar att läsa. han är kusin till min mamma med så lite kul (y)

men nu ska jag sätta mig & chilla med lite musik & invänta en lång & otroligt seg historia lektion.
uppdaterar er kanske sen.

aja

puss<3

4 kommentarer:

  1. Du åt faktiskt lunch idag!! :D fett stolt (a)<33

    SvaraRadera
  2. haha ja jag med (y) rätt mycket med(för att vara jag) :D<33

    SvaraRadera
  3. Ja, jag e asastolt över dig, nästan så man sparar bilden jag fick bara för att :D när du kommer upp i min nivå så... (du fick ju min bild va?)

    SvaraRadera
  4. haha ja det tycker jag fan! :o ja det fick jag :) <3

    SvaraRadera