lördag 5 februari 2011


HalliHallå.

gårdagen var kung, Slutade skolan 12 sedan hem,duscha,fixa sig & fota med Sjunaf.
bilder kommer sen när jag väl orkar fixa med det, vilket kanske blir ikväll.
men Johanna,Jullan & Alexander var här igår ett tag sen kom även Zandén, så det var väl kul sedan vart det ju bara jag & jullan kvar så vi hade väldigt trevligt & snackade/skrattade en hel del (y)

idag (Lördag): vaknade sent vilket var väl behövt, sedan käkade jag lite frukost & Duschade sen nu sitter jag här & uppdaterar jag er, sedan göra mig ordning lite för att mina flickor kommer hit & lämnar rekvisita till dagens foton som ska tas efter vi vart på rosa huset.
Får se om min kära pojkvän kanske kommer till mig efter innebandy matchen han ska se på.
Så nu sitter jag & taggar till partymusik. (bilder som blir godkända kommer upp senare)

uppdaterar er under dagen.

aja

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar