torsdag 3 februari 2011


HalliHallå.

sitter på datakunskapen & blev nyss klar med en uppgift så nu chillar jag här på bloggen.
igår kväll gjorde jag om lite här (designen) som ni kanske ser.

men igår tog jag även tag i olika saker i mitt liv, jag gjorde till och med en liten "lyxfällan" sak, jag kollade över inkommande pengar varje månad & kollade upp hur jag ska fördela pengar till vise verse.
för jag slänger just nu bara pengar på onödiga köp & godis/mat så nu ska det bli ändringar med det.
sedan skrev jag en lååååååång Önskelista, som sedan kommer ut här på bloggen så fort jag orkar fixa lite med det.

idag är det halvdag i skolan, så slutar 11/12.
sedan kanske sola med mamma & kanske sjunaf, sedan hem duscha snygga till sig & fota!

uppdaterar er mer sedan.

aja

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar