torsdag 10 februari 2011


HalliHallå.

Sitter på datakunskapen & chillar, jag som redan är klar får ta det lugnt.
har världens grinigaste vikarie idag, HATA! men men slutar lektionen 09.20 (y)
har blivit as förkyld, kan knappt andas, as ont i huvudet & halsen, ILLA!
igår var Jullan med mig i skolan i min klass hela dagen, fett kul var det sen drog jag & Alexander hem till mig & såg på film i vardagsrummet sedan fick jag massage, det gillas som bara den, har så otroligt ont hela kroppen.

idag blir det skolan tills 15.40 tyvärr, sedan vet jag inte vad som händer, hem & bara chilla hoppas jag, orkar inget med denna förkylningen.

i vår drar jag en vecka till Rhodos med familjen, ska bli otroligt skönt med lite värme.(bild från google)
snart är det buster cup & jag LÄNGTAR!
uppdaterar er senare om jag orkar.

aja

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar