måndag 7 september 2009


Tjjaah ;*

japp då var det måndag igen då och skolan börjar igen :/ *fan*

aja helgen har vart lite blandad,
men jag har faktist havt ganska kul (:
vart med julia & massa andra :)
fredan har jag glömt vad jag gjorde :s (inte full)
Lördan var vi på tingsnäs & eldade (Y)
jag,julia,fredrik,Stockholm,Chris & Oskar med hatt :)
enligt mej hade vi as roligt , sen måste jag också säga grattis till Emma & hoppas på att hon hade en as bra födelsedag!<3
jag har inte haft en data på hela helgen :/ för mode kortet är gammalt & har dött :/ så nu sitter jag på Simons andra data :)
-Tack
Söndan var det utgång med lördags barnen igen :D
vi gjorde väl inget annat än att bara Cykla runt men det var rätt kul det med, för vad finns det annars att göra här i mora?
-inget -.-' :''''''(

aja det var lite kortfattat av min helg, hoppas alla ni också haft en super helg<3

pusshej<3




I like him...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar