fredag 11 september 2009


Det som händer är att jag börjar gilla dej mer & mer för varje gång jag hör din röst, eller ser dej.
vad ska jag göra?
jag kan ju inte bara sluta gilla han.
han är så jävla underbar!
hans sätt att vara!
Jag tror att det är äkta.
Saken är ju den att jag inte vet vad han tycker om mej.. :/
men men...
aja vad ska jag göra?
hjälp mej? ;o
jag tror jag är kär ;o
det är den härligaste känslan som finns men även den sämsta..
men faaaaaan :''( :)))
i like you...
du är "han" i handen...

HAN<3

& annars händer det väl inte så mycket i mitt liv... mer än att jag älskar mina ÄKTA vänner!!!<3
& imorn ska pappa & Kattis på 40års kalas :D så jag & amanda ska vara barnvakt åt erik & anton...
men det blir niiiice :D


Pussss :*
på dej iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar