torsdag 24 september 2009


Tjjaah alla bloggläsare :*

sjuk är inte i balans...det känns som om jag brinner ibland,jag vill bara slita av mej allt jag har på mej. vill bara ha is & massa kallt. jag brinner upp innifrån... men sen är jag helt svimmfärdig så fort jag gör nått så känner jag mej helt konstig & känner att jag snart kommer ramla ihop :s ingen aning om varför faktist :/ men,men så kan det tydligen vara ibland?

annars kan jag ju berätta att idag i skolan innan jag gick hem så höll vi på att flumma som fan i blåarummet & fixade ett fint djungelrum? (aa'
& jag höll på att hoppa upp på borden som sitter fast där, & det gick bra alla gånger förutom en gång.. när jag hoppade rakt in i bords skivan med rumpan,aj aj aj :(( någon som vill blåsa ? ;) haha

sen kom mamma till engelskan och hämtade hem mej för att jag inte mådde/mår nå bra,
det första jag gjorde var att läsa engelska texen vi skulle sen,fotbad & jobba matte...
riktigt niice iaf. det roligaste matte kapitlet (Y) sen blev det lägga sej & läsa/sova :D
det var skönt som fan,det jobbigaste var att vakna, men men så kan det vara.

imorn om jag går till skolan så ska jag nog vara med julia, ska hämta hennes cykel :D
det blir niice julia, hon ska pimpa den som FEAAN, skrikrosa Mohaha.
älskar dej syster!<3

älskar dej med kimija,du är stark,
finns alltid för dej.
du&jag!<3
leka snart som fan!?
<3


du är så jävla fin!
<3

1 kommentar:

  1. Wiie jag har hämtat cykeln nu!! :D:D
    Den har lite fel ;p
    Men de ska fixas (Y):D
    Sen.. PIMPAS SOM FAEN"! :D:D:D:D
    Älskar dig syster!<3

    SvaraRadera