tisdag 8 september 2009


du är så jävla falsk!!
man vet fan inte om man ska skratta eller gråta -.-'
du är så jävla patetisk,
du får folk att tro att du är en bra vän som man kan lita på men allt jag sagt till dej i förtroende har jag nästan fått hört av nån annan,
så jag säger bara lita inte på den mäniskan.
inte sann på en liten jävla centimeter.
haha, asså det är så jävla skratt retande att du gör allt som du klagar på hos alla andra när dom gör det...
sök hjälp -.-'
du om någon behöver all den hjälp du kan få!
MOHAHA ,
if you die i smile ;D -.-'
om jag ska vara ärlig så skulle du vart här så skulle jag inte tvivla att slå dej :D:D

-.-'

att lita på dej var ju det dummaste jag gjort i hela mitt 15 åriga jävla cp liv!!


aja förutom att du är så jävla falsk som ingen annan så har jag haft en jätte bra dag förutom alla gånger jag sett dej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar