söndag 13 september 2009


japp jag är helt ut torkad...
satt & hade en lång konversation med min pappa inatt..
inte den roligaste...
men det var bra att få ur sej en massa...
men pappa det är som om du har handbojjor på mej.
som om jag inte får göra nått jag själv vill...
bryr du dej ens om hur jag mår?
bryr du dej om mej alls?
jag kan inte minnas sisst du sa att du älskade mej.
jag kan inte minnas det pappa.
våran "relation" till varandra är sjuk.
den är nog i stort sätt död...
vill du ens fixa den?
jag vill det men då måste du hjälpa till & kämpa för att visa att du bryr dej...
att du måste försöka vinna mitt hjärta tillbaka.
Pappa jag älskar dej,men du måste se lite,öppna ögonen du fötts med.
är det nån idé att säga nått till dej?
stannar det hos dej?
eller får kattis höra allt jag säger till dej?
jag vill veta om du verkligen älskar mej...

/din dotter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar