söndag 24 juli 2011

varför såhär?

Ofta så vet vi svaret på problemet men är för rädda för att inse att vi är delaktiga.
Vi vet att vi har gjort fel men skyller hellre över det på någon vi älskar, tack vare att vi är rädda små individer i en för stor kropp.
Vi tjejer är experter på att hata,älska & skylla ifrån oss, för vi hör hela tiden att vi ska vara perfekta, "tjejer gör aldrig fel". Men vi är oftast boven i det hela, vi leker med tanken att alla glömmer det dagen där på, men vi glömmer ALDRIG.
Jag gör fel, flera fel varje dag, det gör vi alla och det är dags att lära sig att acceptera och gå vidare med kunskap!?

Jag älskar mina vänner mer än jag själv kan förstå, men ibland är jag för dålig på att visa det. Jag beter mig som ett svin ibland, blir sur för småsaker,låter grinig, och gillar att ha rätt. Men det är jag inte ensam om, Just nu är alla nere i en svacka, vi är ledsna,griniga,arga och trötta på varandra men vi får inte släppa taget för de, det blir såhär ibland och vi klarar oss ur det, eller?
jag vet iallafall att jag inte vill förlora er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar