tisdag 5 juli 2011

"A smile is the best makeup any girl can wear.."

"A smile is the best makeup any girl can wear.."

vill bara påminna alla (speciellt oss tjejer) om att vi är vackra precis som vi är, vi kan inte bli finare än vad vi är född till.
Varför inte våga vara naturligt fin?
Jag sminkar mig inte lika mycket längre, jag fixar inte mitt hår lika mycket längre, folk säger "¨Men du har ju kille så du behöver inte göra dig ordning". Det har inget med det att göra utan jag har insett att jag faktiskt är FIN, japp jag är inte ful längre (i mina ögon) jag har accepterat hur jag ser ut och accepterat att jag faktiskt ser riktigt bra ut, med en snygg kropp.

så tjejer/killar/heterosexuella/bisexuella/trans sexuella och ja allt vi är här i världen, ACCEPTERA VEM DU ÄR,HUR DU SER UT OCH LÄR DIG ATT ÄLSKA DIG SJÄLV. DÅ KAN DU BÖRJA ÄLSKA ANDRA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar