tisdag 19 juli 2011

frågor och svar

SENASTE
Personen du kramade: Pappa
Personen du tänkte på: JOHANNA GUNNE!
Personen som du kysste: Alexander!
Personen som sov i din säng: Alexander!
Personen du skrev med på msn: Dennis
Personen du var med: mina bröder.
Djuret du köpte: ingen aning.
Maten du åt: kyckling/krock etter
Gången du spydde: Ingen aning.


KOMPISAR:
En kompis du saknar: Julia,
En kompis du älskar riktigt mycket: ni vet!
Din bästa kompis: varför välja ut en när alla är bäst?
En kompis du glidit ifrån: -
En kompis du kommit nära:
Viktoria Olow

RANDOM

Stänger du av mobilen när du sover?
Aldrig
Har du kysst en polis? öhm, NEJ
Har du någonting att dölja? alla har väl någonting?
Kan du baka bröd? ge mig ett recept
Vet du hur man frostar av en frys? nej för jag brukar inte göra det


UTSEÉNDE

Hårfärg: ljusbrunt med ljusa slingor
Ögonfärg: grön
Längd: 167 kanske-?
Skostorlek: 38-39
Ålder: 17



KÄRLEK/SEX


Har du en kille/tjej just nu? JA!
Gillar du någon? ja?
Vem? Alexander
Har du haft sex? nejfan jag är nunna! (a)
Har du haft många förhållanden?
Några
Vad har du på dig nu? Jeans & en T-shirt


VEM


Vem är i rummet med dig? Ingen just nu
Vem fick du senast sms av? Johanna Gunne
Vem tänker du på nu? Alexander
Pratade du senast i telefon med? Johanna Gunne
Vem önskar du var med dig nu? ojj, många.
Vem i din skola går dig mest på nerverna? teaterklassen?


VAR


Var går du i skolan? Mora
Var är din telefon?
i min hand
Var är din mamma? vet inte
Var sover du? I sängen
Var handlar du mest? Där jag hittar något jag gillar?
Var fick du tag i tröjan du har på dig nu? i åre
Vart åkte du senast bil? minns inte.
Var i ditt rum är du? på min säng


VAD

Vad drack du senast?
vatten
Vad är det för färg på dina byxor? blå

Vad är den närmaste saken som är blå? Mina byxor
Vad gillar du mest med skolan? Typ att träffa sina kompisar.
Vad har du på fötterna? Barfota
Vad är din favorit färg? Blå
Vilken film såg du senast? Hitta nemo
Vad hör du just nu? Jessie J -who you are



HAR DU NÅGONSIN


Sovit i en annan säng? Japp
Hånglat på en bio? tror inte det
Hånglat i skogen? Ja
Tyckt att din kusin är het? nej?
Målat om ditt rum? nej
Dansat framför en spegel? ja,
Dumpat någon?
Jo.
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? -
Varit i slagsmål? pass ;)
Smugit ur ditt hus?
vem har inte?
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Ja de tror jag väl?
Hånglat med en främling? nejdå..
Älskar eller saknar någon nu? ja..



NÅGON/VEM/HAR DU/DAGENS
Någon som förstår dig: Jonna Fillman
Vem var hemma hos dig senast:
Alexander
Vem var du hemma hos senast: Mamma.
Har du några kärleksproblem: Nej
Har du käkat något idag: frukost
Har du pratat med ngn idag: japp
Har du gråtit idag: Nej
Har du skrattat idag: japp
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: Osminkad.
Dagens vill ha: PENGAR I HÖGAR!
Dagens drog: -

Dagens finaste: jag kanske?
Dagens måste: jobba om det är väder.
Dagens dricka: coca-cola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar