fredag 8 juli 2011

7 månader!


HalliHallå.

Jobbat från 10.00-20.30 idag, lugn dag men ändå jobbigt.
Idag är det 7månader för mig och Alexander, tiden har verkligen flugit iväg men varit de 7 bästa månaderna i mitt liv! Du har visat mig vad äkta kärlek innebär, du har fått mig att inse vad tillit står för. Jag älskar DIG Alexander Johansson, Alltid ska det vara så. <3

Trodde inte att jag skulle få träffa dig idag för att du skulle grilla med dina vänner men, sedan stod du där i dörren på mitt jobb med 3 rosa vackra rosor i handen. Jag har nog aldrig varit så kär som jag är nu.
Efter jobbet vart det hem för att lämna blommor, datorn och väskan. Efter det vart det ut och cykla med Sjunaf, trodde att vi skulle klara oss undan regnet men nej, hann knappt genom stan innan regnet piskade på mina ben,armar & i mitt ansikte.
Vilket jävla väder alltså.
aja

puss<3

2 kommentarer:

  1. Jag dör ni är så söta, är så glad för dig Emm!
    Puss / Michols

    SvaraRadera