onsdag 1 september 2010


HalliHallå.

igår var det 3månader sen Oliwer lämnade mej & alla andra som älskar dej.
Saknar det väldigt mycket & det är väldigt jobbigt vissa dagar för då tänker man på allt vi brukade snacka om, ditt skratt ditt sätt att förklara att du älskade mej på & massa annat,
vet att du vill att jag ska vara lycklig & jag försöker så gott jag kan.
börjar sakta släppa taget, asså släpper ju aldrig dej men du fattar nog.
börjar försöka se framåt, du hade nog velat det!?
men du ska veta att jag var lycklig som F A N med dej.
tack för att du alltid fanns där för mej & för att du var dej själv.

Tack till alla er som Förstår mej i detta.
& fan ta er andra!



Tack Oskar du är underbar! tack för att du får mina dagar bra!<3 *spammmmmmmmmmmmmarN* ily vännen!

Sjunaf gumman du är bäst vet du det!? jag älskar dej!<3

Lucas tack för att du är du & så virrig ily!<3

Quaade för att du är underbar & verkligen fattar & gör livet lättare att leva! ily!<3

Joel du får mej att le & tack för dessa dagar din töönt ;)!<3!

Tack Till mej själv för att jag klarar av detta!<3

aja

puss

2 kommentarer: