söndag 29 augusti 2010


HalliHallå.

skolan har börjat & en vecka är redan avklarad, rätt okej verkar det ju iaf vara
Klassen är liten & ganska tystlåten så är ganska ovan än.
ESBD10 <3

tisdag den 31a är det 3månader sen Oliwer lämnade oss, Saknar dej älskling.
går inte en dag utan att jag tänker på dej,
saknar dej verkligen.
Allt var så sjukt mycket lättare när du levde!<3

Musik är mitt jävla liv (y)

I am unwritten,
Can't read my mind
I'm undefined
I'm just beginning
The pen's in my hand
Ending unplanned

Tack Sjunaf för att du finns älskar dej!
Tack Lucas för att du finns älskar dej!
Tack Joakim Quaade för att du finns & är du älskar dej med!
Tack ALLA MINA UNDERBARA VÄNNER NI ÄR DET BÄSTA JAG HAR ÄLSKAR ER!<3

Saknar Jonna, du är underbar gumman jag älskar dej.


aja

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar