torsdag 5 augusti 2010


HalliHallå.

Snälla Oliwer kom tillbaka :'(
nu orkar jag inte mer :'(
allt är så jävla jobbigt utan dej.
äkta kärlek har ingen distans.
& jag skiter i om folk inte tror att jag inte älskade eller älskar han.
han gjorde mej lycklig & jag verkligen älskade & älskar han.
han är en underbar person & han ville inte lämna oss kvar här på jorden.
han fick bara inget val.
hade jag så skulle jag tagit hans plats för att han var sån livsnjutare & så sjukt många som älskar han.
jag kanske inte träffade han nej men det var så mycket mer för oss.
vi kunde älska varandra stort ändå,
klart vi skulle ses men det är för sent nu :'(
jag försöker kämpa & du är ett stort skäl till att jag fortfarande kämpar.

jag älskar dej :'(
Vila i Frid.
OLIWER EMIL PATRIK MÖLLER BERGSTRÖM
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar