måndag 13 september 2010


HalliHallå.

trött på oss tjejer asså
fyfan va skönt ni måste ha det killar.
eller är ni likadana?

ska man få lov att förlora en av sina bästa vänner bara för att man skriver med en?
vill verkligen inte förlora dej gumman men asså inse att jag knappt känner grabben så jätte bra & att vi bara skriver än, & inte vart med varandra,
& älskade du du är en av mina bästa & detta borde inte få ske att vi slutar snacka & slutar vara vänner bara för en kille.

vi tjejer är bra knäppa asså,
synd bara att man inte kan skylla ifrån sig, för vi är fan alla likadana -.-

men jag ska försöka vara glad för någon annans skull ist för att dissa mina vänner som skriver med ett ex eller liknande.
det leder inte till något roligt ändå.
& vill inte förlora mina vänner så bara bita sig i läppen & le tills det känns bättre.
annars står man där ensam.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar