tisdag 21 september 2010


HalliHallå.


Undrar om dagen kommer när jag vet vad som verkligen har hänt i mitt liv?
allt händer hela tiden så plötsligt & har så mycket att tänka på hela tiden & allt är så sjukt jävla konstigt.
För mycket information utan definition, för mycket ord utan svar.
& mina föräldrar förstår inte att jag inte kan ta in för mycket & gå utan att bli sårad.
dom förstår inte mitt hjärtas värde, dom värdesätter inte mig eller mitt liv,
skulle dom ens märka om jag inte längre fanns?
skulle dom märka om jag en dag inte kom hem?
Ni ser inte mig, ni hör inte mig.
ni hör inte mina rop på hjälp, ni ser inte hur jag mår för ni bryr er inte.
jag är en svag kontrast som bara svävar runt om kring & samlar upp allas hat & olika negativa tankar.

7 kommentarer:

  1. Gumman jag älskar dig och finns alltid för dig!! Emm du är inte ensam!!!<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Sjunaf du är seriöst nästan allt jag har :'(
    fan orkar inte mer :(
    jag älskar dej!<3<3<3
    vill inte vara ivägen för dej & Elin :/

    SvaraRadera
  3. Emm, Jag älskar dig! Det finns ingen som dig utan dig skulle inte jag vara jag du är en del av mig och jag finns alltid här för dig.Det är jobbigt att jag har flyttat och inte kan finnas där för dig när nu inte mår bra! Men du ska veta att du alltid kan ringa. Du betyder så sjukt mkt jag tänker alltid på dig vännen min! <3

    SvaraRadera
  4. Åhh detsamma marre, seriöst du är en stor del av mej & en stor person i mitt liv.
    jag älskar dej verkligen!<3

    SvaraRadera
  5. Emm jag läser din blogg varje dag och försöker förstå och ta in allt du skriver. Tack vare dig så har jag fått nya tankar, nya hopp och ny kärlek och jag har blivit så mycket lyckligare sen jag började prata med dig. Jag finnas alltid för dig Emm även när jag som minst kan hjälpa, men jag kommer alltid försöka för jag älskar dig mest av allt Emm<333

    SvaraRadera
  6. fint att se någon med ett annorlunda perspektiv på livet skriva så fantastiskt ;)

    SvaraRadera