torsdag 16 september 2010


HalliHallå.

Go Girl!

ni fattar ju inte hur jag mår.
ni fattar ingenting, för ni bryr er inte, ni låtsas som om ni gör det men fuck it.
vi vet inget, ni tror att ni vet hur jag funkar, men haha där har ni fel.
try me säger jag bara.
lycka till att fatta, ni kommer behöva det.

det jag står för är något helt annat.
just nu ser det mörkt ut.
& ni gör det inte ljusare.
jag står för enda lilla lågan i detta ni kommer med skuggan.
livet var nog aldrig menat för oss.
jag kan sitta & skriva mina texter & veta meningen helt men ingen av er kommer någonsin att fatta för ni vet inte men ni tror att ni vet så himla mycket, haha ni är patetiska det är vad ni är.

är trött på att känna våta tårar på min kind.
men glöm aldrig bort vad jag gav.
ni dömer för det man inte gör ist för att se allt vi faktiskt gör.
vi är inte fullt vuxna än & vi är inte ni så fatta.

den dag ni ser mig för den människa & individ jag är, den dagen är jag lycklig igen.

/Emm Felice Jones Särström!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar