tisdag 14 juni 2011

sakna & älska...

HalliHallå.

Jobbet är i full gång & jag är bosatt i Orsa för närvardandet hos min pojkvän som åker till Turkiet på fredag... kommer sakna pojken otroligt mycket.

att sakna en person utan att kunna höra av sig till honom är ett problem, det gör ont & skaver i hjärtat när man bara känner att man vill ringa för att höra hur han mår eller bara för att säga att man älskar honom. men man vet att om man hör av sig så kommer det bara bli värre för han. så man både vill & inte vill göra något, men han vet förhoppningsvis att jag finns när han känner för att ta tillbaka mig i sitt liv. för jag Älskar dig vännen och gjort det sen första gången jag sa det till den dagen då mitt hjärta slutar slå. För i mina ögon är du fantastisk, vet att allt blivit skit mellan oss, mesta dels tack vare mig och önskar att det inte var så men nu har det redan blommat ut.
Men jag finns som sagt.
<3
aja

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar