lördag 25 juni 2011

midsommar var kung, händer ikväll då?


HalliHallå.

sitter på sängkanten och har nackspärr och är trött som en gud som ALDRIG sovit. nej men vill tacka alla för en kung kväll/natt, blir massa bilder på facebook efter att jag har jobbat idag. jag har alltså inte orkat lagt in bilderna på datorn än.
skälet till att jag är vaken just nu är just det att jag ska jobba kl: 09.00 - 16.00 idag, inte alls lockande ska jag säga er men vad fan gör man? (inte ett piss)
stod nyss i en varm dusch och halvsov och önskade att jag sov/drömde men jag får tacka min ynkliga själ att sängen står kvar 16.00

Kvällens planer är fortfarande oklara, så vette fan alltså. Jag är dock så sjukt trött och slut så borde stanna hemma men ändå, Jag är väl ingen pussy heller!?
så får uppdatera er mer sedan när jag själv vet vad som komma skall, men nu blir det iaf torka håret och klä på mig något annat än en handduk.
aja

puss<3

2 kommentarer: