torsdag 2 juni 2011

Kom till sverige igår.


HalliHallå.

Kom hem från Rhodos igår då, kallt ni har det i sverige! ;o
haha, nej men haft en grymt bra vecka med sol/varmt/regn/åska & massa bad med trevligt folk, Dock har jag saknat mina vänner & min pojkvän MASSOR!
Men får tacka Philip & Eric för socialt & trevligt umgänge (y)
Bilder kommer upp på fb så om ni vill se mer av min semester så får ni kika där.

Den 31:a maj så var det 1 år sedan du dog Oliwer, tänkte på dig mest hela dagen.
Tomt utan dig & hör ditt skratt i mitt huvud än idag, glömmer aldrig din röst & alla gulliga komplimanger/kommentarer jag fick förr, kommer aldrig glömma dig Oliwer!
för som jag väl sa när du var i livet så älskar jag dig nu & för alltid.
visst du finns inte kroppsligt på jorden nu men om jag glömmer dig så finns du ju inte kvar alls.
så att glömma en underbar kille som dig finns inte på världskartan ska du veta.
R.I.P
jag älskar dig!<3

aja

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar