onsdag 13 april 2011

kanske Pilot vore snittsigt? ;)


HalliHallå.

(Bilden ovan är på mina skor jag köpte igår, turkosa/ljusblå converse)

Dagen började dåligt, i morse vid frukosten spiller jag först äppeljuice i knät, sen tappar jag mackan med då säger jag "fan den här dagen kommer inte bli nå bra" så sant som det var sagt vart den inte så bra heller, jag & Johanna cyklade mot skolan men innan vi kommer fram så fastnar våra styren i varandra & jag flyger ner på marken & skrapar upp vänster arm & knä. Knät är mycket värre än armen men aja jag lever ju & slog inte i huvudet som jag faktiskt vara nära på att göra.
men men lite spänning i vardagen (y)

Efter det vart det ner på stan med Sjunaf & kika runt lite innan hemfärd.
Väl hemma vart det ju att sitta vid min kära dator & nörda som vanligt, sedan mat & ut en sväng med Sjunaf igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar