söndag 10 april 2011

Hemska söndag.

HalliHallå.

japp då var det söndag igen, segt som vanligt antar jag men ska kanske ut snart på en promenad eller cykel tur tror jag.
Vaknade 09.45 idag och tänkte bara ; fan kan väl bara sova lite till? men nej kunde inte somna om så det var väl lika bra att gå ner och käka frukost. slängde en titt på termometern med ledsna ögon & såg att det var; 10.2 grader ute! fan blir man inte lycklig eller? nästan all snö ä borta & gruset borta från gatorna så snart är det sommar!

Uppdatering om gårdagen;
Jo jag & Alexander vaknade väl runt 10 någon gång men låg kvar i sängen tills 11.30 & bara myste. Sedan vart det mysig frukost i mitt rum sen gjorde jag mig ordning & plattade håret & sminkade mig.

Efter det var klockan säkert 15.30 innan jag var klar men då blev det ut på gården & spela bandy med lagen ; jag & Erik (min lillebror) vs. Alexander (y) jag & Erik vann ju såklart men det fattar ni väl?
sen kom Sjunaf & vi alla Började kicka lite fotboll & fotade lite med min UNDERBARA kamera. (bilder kommer nog upp här sen när jag kommer till mamma imorgon eller så.

Sen kom Jullan & Johanna på besök & chillade i mitt rum sen på gården & lekte lite tills Caroline kom och hämtade min skatt. men efter det blev det cykel tur med Jullan för Johanna orkade inte så hon drog hem.
Måste bara säga att jag älskar mina vänner något otroligt mycket! ni är bäst glöm aldrig det.
aja

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar