söndag 3 april 2011

dålig uppdatering, JAG VET!

HalliHallå.

Sitter i skolan & chillar just nu för snart lunch med Johanna, så blir väl bra det (y)
Slutar 15.00 idag, rätt segt med Drama som sista lektion, men får ta mig igenom dagen ändå.
efter skolan vet jag inte vad som händer, kanske stan ?
aja vi får se helt enkelt.

igår bakade jag en "Sverige kaka" som inte är gul & blå utan en helt vanlig sockerkaka med något kladd i mitten. japp, rasist som jag är så är det ju kul att laga SVERIGE KAKA! :D
säger bara, baka inte om ni inte känner för det, det går bara inte alltså. Dagens lärdom är alltså att inte baka om du inte verkligen vill det.

i söndags kväll satt jag & snackade med min pappa om allt i livet,minnen framtiden & hur vi ska göra med allt. Det fick mig att tänka väldigt mycket, jag tror inte jag vet riktigt vem jag är, visst vet att jag heter Emm Felice jones Särström men vad mer?
för seriöst, jag vet vem jag en dag var, den där oslagbara tjejen som ingen kunde sätta sig på, som ingen kunde tysta ner om hon brann för något.
nudå?

aja

puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar