fredag 8 april 2011

4!!

Halliallå.

japp kom nyss hem från en seg dag i skolan (slutade 12) haha men har vart segt & tråkigt som fan men ska väl inte klaga när ja äntligen är hemma igen.
har varit lite "off" på senaste, inte uppdaterat bloggen så bra med bilder eller skriverier men ska bli bättre igen.

men veckans humör har varit väldigt bra, faktiskt helt otroligt bra! Glad & positiv till det mesta, sedan har jag ju varit ute & rört mig varje dag nu, för ska bättra på konditionen till sommaren.
Solen skiner men det blåser tyvärr så mycket att värmen knappt känns, men ska inte klaga över det heller i och med att all snö smälter bort vilket jag ÄLSKAR!

Nu ska jag plocka ihop lite på mitt rum för att det ser ut som ett bombnedslag & för att Alexander kommer efter skolan. han blir nog kvar över natten & då ska vi bada/basta nere i min källare, myspys på 4månaders dagen! Det gillas BIG TIME.
Ja som sagt har jag & Alexander 4 underbara månader tillsammans idag, tiden har gått så fort men varit så grymt bra!
aja

puss<3

1 kommentar:

  1. Nu har jag utsett 5 vinnare till veckans blogg? Blev det du? Kika in och kolla!

    SvaraRadera