onsdag 28 april 2010


HalliHallå.

ja vad ska jag säga?
jag slutade halv 12 idag tydligen, ska inte klaga det var sjukt skönt.

snart kommer Sjunaf hit & då blir det stan & kolla lite.
sen SKUM ikväll antar jag.
blir nog att köpa kameran i veckan med sa pappa (y)
emm är Glad.

lite ont i halsen bara men annars mår jag as bra.

och i helgen blir det första året Erik får vara med i buster cup, dem deltar med hockey laget så blir att kolla lite matcher.
sen nästa helg blir awesome (y)
ska träffa massa folk & lucas.

sen vill jag säga förlåt till Oliwer för igår.
jag älskar dej mer än du anar pojke<3
asså du är allt & så mycket mer att höra din röst en minut hjälper mot allt
bara att höra din röst får mej varm.
jag vill tacka dej för att du alltid finns där för mej & för att du är så sjukt underbar.


saknar dej som fan.

1 kommentar:

  1. Asså xD "Ska träffa massa folk och Lucas" haha det va ett tag sen :-p <33

    SvaraRadera