onsdag 7 april 2010


HalliHallå.

idag har det vart rätt lugnt, ingen data på dagen idag.
vart ute med Erik idag med ett tag sen blev det in & göra lunch sen stan med bästavännen själv, Sofia så klart. ily<3
har även dödat årets första spindel, jag skrek & fick panik men ingen annan var ju inne så jag fick väl döda van skapet själv. sjukt vilken skräck jag har för dem små parasiterna.
tränar på ny låt.
och sjunger på massa andra med.
kämpa på vännen jag tror på dej, fast att det gör ont.
men du vet att jag vill ditt bästa, för det är du värd.

Saknar Oliwer, känns som om det var evigheter sen vi snackade. du ska bara veta hur mycket jag saknar dej & hur sjukt otroligt mycket jag älskar dej, du gör mej så glad.
det borde se ganska ku lut att jag ler varje gång jag får sms av dej eller när jag tänker på dej eller liknande men det är så det är kan ju inte hålla det inom mej.

kollade nyss på gamla bilder på DEJ och mej.
fan vad sjukt att det är slut allt mellan oss,
vi ger varandra blickar när vi går förbi varandra nu, varför!?
varför hände detta oss?
jag saknar dej som fan.
läser alla texter jag skrivit till dej & alla svar jag fått, fan vi som sa för alltid.
detta suger, jag älskar dej än.
kommer alltid att göra det med. att släppa dej helt finns inte,
kanske inte tror att jag saknar dej & allt men det gör jag, jag kollar bilder på oss & tänker på allt vi gjort & gått igenom dagligen.
du har lixom fått mej att växa som person.
10år går inte att glömma & jag vill inte ens glömma den tiden för det är värt mer än allt. när jag tar på mej min NEMO tröja är det något som saknas, det är du, DORIS.
jag är inte hel utan dej.
JFLAJ.

puss.
du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar