tisdag 6 april 2010


HalliHallå.

vet att det kanske är ganska onödigt att jag har blogg, ingen läser!?
men det skiter jag i för det gör mej gott att skriva av mej ibland, både om dagen och skriva mina texter. kanske ingen som läser och kanske ingen som tar in texten men den som gör det är väl bara trevligt.
detta är mitt hjärtas sång.

jag sitter här & ler,skrattar gråter & är ledsen.
både ledsen för att haft det och dej vid min sida men ledsen för att du lämnat mej och inte snackar med mej längre. och ja du vet vem du är.
jag älskar dej som fan (vännen?)
jag vet inte hur jag ska få dej att förstå hur fan jag känner, har försökt men du verkar inte ta in det eller så bryr du dej bara inte,vill du ha det så här?
det vill då inte jag, snälla förstå hur jag känner bara.
du får mej att le som bara du kan men du får mej även att gråta om nätterna.

men men, till den glada sidan nu.
nyss ute med Erik (min lillebror) för alla som inte vet det, åkte sådan som jag åkte igår & hoppade runt lite med erik's nyaste cykel (y) sköna dämpare som FAN.
snart blir det att fixa lite lunch åt oss alla.

puss.
du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar