torsdag 26 november 2009


Tjjinixxen :*

Jag vill till DH ;o
Massa polare är ju där ;o Tjejer som killar.

Har vart dålig på att uppdatera här -sorry

kan börja med att det som var det bästa imitt liv har lämnat mej.
men just nu skiter jag i det. för att jag känner inte att jag gjort något fel.
& du bryr dej ju inte om det ändå.
hejdå.

Sen kan jag säga att jag älskar Sofia.
du får mej att glömma & vilja gå vidare.
Tack till min pojkvän med (aa' haha bara Sofia vet<3
du är så jävla underbar vännen, tack sofia för att du finns.
kommer alltid att finnas där för dej med.
alltid vi, vi har ju våra band (syster) hihi

vill säga att jag älskar min familj, dom är bäst.

& Mellony du är bäst, bättre än alla andra ;o<3

Jonna jag älskar dej med.
du är så sjukt underbar<3

i lovee yaa babiiiissar

:*

2 kommentarer:

  1. Haha så jag är bäst? =D

    SvaraRadera
  2. jag älskar dej. <3
    ja, det går faktiskt inte att beskriva hur mycket jag älskar dej!

    SvaraRadera