torsdag 12 november 2009



Allooohaa :*

Klicka på bilden för att se den i stor bild.

vi som sa alltid,föralltid vi,du&jag i evigheter...
det heter tårar på ren svenska.
man blir bara sårad vad man än gör
om man lever som man själv vill så finns
det alltid någon som vill ändra & rätta till något
man gör eller gjort.
jag vill leva som jag själv vill,jag vill att ni älskar mej
för den jag är & inte som ni vill att jag ska vara.
det har vart så här förr.
det är inte första gången man blir sårad.
------------------------------------------
jag vill vara någons kärlek, jag vill vara din.
jag vill inte att det ska sluta med tårar
jag vill att vi ska ses nu & leva med varandra i
en evighet. i mina ögon är du bäst.
du är den jag vill dela mitt liv med,
mina problem & alla tankar runt livet
vill jag dela med dej.
------------------------------------------
du lyser upp min väg, mitt hjärta
du visar mej vad som är rätt
du säger till mej vad som inte är bra
för mej att göra, du säger vem jag är
ibland när jag glömmer det, ibland när
jag inte vet vem det är i min spegel.
du är den som är där dygnet runt,
alla gånger jag gråter tänker jag på
hur jag ska göra för att få krama
om dej igen, hur jag ska göra för
att få skratta & gråta med dej.
jag tänker på hur vi hade det
jag tänker på hur vi skulle
haft det om du var här hos mej.
jag har en del saker som jag vill
tillbaka till & snart kanske jag är
tillbaka i dina armar, om det
kommer vara så här inom mej
ett långt tag till så är jag inte
långt borta från resan till dej.
snart kanske vi är förenade igen,
jag släpper dej aldrig, fast att
du kanske vill det så gör jag det inte
jag kan bara inte glömma allting,
jag glömmer dej inte.
jag älskar dej
<3

1 kommentar: