fredag 13 november 2009

Gammal text,men jag gillar den.


jag har nog aldrig fått den här känslan så tydligt,

att jag tappar allt jag har, att jag tappade dej,

tappar mycket & många...

ni kan inte känna det jag känner

känner mej helt tom.

känslan är även ganska tom

tårarna forsar ner från mina kinder

som två vattenfall ner på golvet framför mej

bildar ett stort hav som bara skriker efter att jag ska komma

komma ner & titta lite närmare

hjärtat säger nej men jag smyger sakta mot kanten

sätter ner ena foten & sedan hoppar jag i.

jag följer efter ett ljus ner mot botten,

det är en annan känsla att vara där en annan värld

det är oändlig. kommer aldrig till ett slut

ljuset stannar & fram kommer du.

det var du som lyste upp vägen för mej,

du säger glöm mej nu

gå vidare

du måste vara stark & inte stryka med vinden

du vet att jag finns om det skulle behövas men

du klarar dej, jag älskar dej.

du tar tag i mej & simmar upp igen lägger mej i min säng & viskar:

MEJ!

sedan blir det svart igen.

Jag Älskar dej!


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar