onsdag 4 november 2009



HalliHallå :*

sitter & tränar (aa'
Sofia du vet vad.
Fyfan va jag länktar.

känner mej ganska nere & grå
men ändå helt fantastiskt glad & underbart snäll :)
konstig kännsla i magen bara,
jag vill ingen nått illa.
älskar dej!

vilka underbara vänner jag har som står ut med mina humörsvängningar.
Älskar er,ni betyder allt.
när man behöver det är ni dom ända som ger mej stöd
ni är min klippa jag kan luta mej mot när jag inte orkar stå själv.
tack för att ni alltid finns där & stöttar mej genom svåra stunder.

ibland känner jag mej värdelös & osynlig,så fort jag rör mej så får jag skit för det,jag ska göra allt för att jobba på mitt självförtroende men jag kan behöva hjälp att inte dra ner det. tack på förhand.

kärlek & hat går alltid hand i hand.


puss

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar