lördag 22 maj 2010



HalliHallå.
glad & ledsen
smart & iv
awesome & klappmonggo

men alla har vi våra stunder.
men jag är fan blandad idag.
men det viktiga är att man aldrig ger upp.
jag har en känsla av att jag bara förstör för folk & nära/kära jag är nära.
förlåt, det är inte meningen.
kanske bäst att gå vidare utan mej,
förlåt :/

jag saknar Oliwer som fan, det är helt sjukt jag vill bara att allt är som det var förr. känns som om jag inte är tillräckligt för dej, känns som om jag är i vägen för dej & ditt liv. Jag älskar ju dej som bara den & du är så sjukt jävla underbar & bäst<3

Saknar Edvin med, förlåt gubben för allt jag gjort.<3
jag älskar dej<3

Ville dej saknar jag med som bara fan.
du var den jag kom till om det var nått som stod på tok.
det var dej jag kunde snacka med för du fattade vad jag menade,
för du var som mej men kille.
jag älskar dej Ville.

Saknar Julia min förra bästa vän för alla våra minnen & alla stunder med dej ,allt var så lätt när det var du & jag.
jag älskar dej.

saknar Sofia & alla stunder med dej, känns som om vi glider isär, du är i borlänge hela tiden & jag gör nått annat, vi är nästan aldrig längre.
jag ÄLSKAR dej<3

Saknar min Pappa, saknar dej som bara fan.
saknar det vi hade när jag var liten.
det kommer aldrig komma tillbaka hur mycket vi än vill det
men det är för sent nu. vi har bränt våra broar.
jag älskar dej,<3

puss
du<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar