tisdag 18 maj 2010


Att vara så stark att säga emot
är så svårt
men att vara så feg att falla för grupptryck är lätt.
vad är rätt och vad är fel?
men man blir lätt dömd om man gjort nått man själv trott var det rätta.
alla är olika & alla har sina egna uppfattningar om vad som är rätt & vad som är fel.
med den vetskapen så fortsätter vi ändå att tracka på andra.
jag är en i mängden som gör så tyvär.
jag ska försöka bättra mej.
ska du?


att vara en ängel kan inte vara lätt påstod du som om du inte var det själv.
jag gav dej en spegel för att se vad den reflekterande bilden visar, du säger:
det där är ju jag, jag svarar det där är ansiktet av en ängel.
du är min ängel på jorden.
säg inte nej för jag har hört att det är fult att ljuga.
du påstod att jag hade fel & var envis med att göra allt för att få mej tro att du inte var det. om du inte var en ängel hade jag levt med den synen på dej hela livet ändå och visste att jag hade rätt, för en gloria visar sig inte över vem som helst huvud. everyday, every night, i wanna see you baby staying by my side.
att prata med dej varje dag, att sakna dej varje minut och att tänka på dej varje sekund.
jag älskar dej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar